"כשדיוויד פרידמן היה אורח הכבוד שלנו, דונלד טראמפ תרם לנו 10000$"

דיוויד פרידמן, אנחנו כמו אחים, אנחנו מבלים הרבה שעות, הרבה שבתות ביחד, הוא אצלי אני אצלו. זה ידידות של הרבה שנים שמתחילה עוד מאבא שלו
יוסי אשר No Comments on "כשדיוויד פרידמן היה אורח הכבוד שלנו, דונלד טראמפ תרם לנו 10000$"

לשאלה האם הנשיא הנבחר ימשיך באותו הקו? השיב כצל'ה: "לגבי טראמפ אנחנו צריכים הרבה תפילות. חשבנו פעם שנתניהו יהיה מצוין והוא הראשון שאימץ את אוסלו"

דיוויד פרידמן, אנחנו כמו אחים, אנחנו מבלים הרבה שעות, הרבה שבתות ביחד, הוא אצלי אני אצלו. זה ידידות של הרבה שנים שמתחילה עוד מאבא שלו
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע מינויו של דיוויד פרידמן לשגריר ארה"ב בישראל, התראיין יעקב כץ (כצל'ה), ח"כ לשעבר וממייסדי היישוב בית אל, ערוץ 7 והעיתון "בשבע", לאריאל כהנא ב"גלי ישראל" ואמר: "הוא 'אוהב ישראל' גדול, ציוני גדול, לא פוסט ציוני, לא מסובך ברגשי נחיתות. (…).

הוא סיפר ש"כשדיוויד פרידמן היה אורח הכבוד שלנו לפני שנים אז נשיא ארה"ב, אני אספר לך עכשיו סוד, שלח לנו תרומה (לישיבת בית אל) של עשרת אלפים דולר. אבל אני אז לא ידעתי שהוא יהיה נשיא, אחרת הייתי שומר את הצ'ק הזה. (…)".

"דיוויד פרידמן, אנחנו כמו אחים, אנחנו מבלים הרבה שעות, הרבה שבתות ביחד, הוא אצלי אני אצלו. זה ידידות של הרבה שנים שמתחילה עוד מאבא שלו" דברי כצהלה.

לשאלה האם הנשיא הנבחר ימשיך באותו הקו? השיב כצל'ה: "לגבי טראמפ אנחנו צריכים הרבה תפילות. חשבנו פעם שנתניהו יהיה מצוין והוא הראשון שאימץ את אוסלו."



0 תגובות